צביעת ג'אנטים

אם אתם רוצים לשפר את ה-Look של הרכב שלכם (וכמובן שאתם רוצים), אם אתם מהנהנים בחיוך וחושבים על שטיפת הרכב האחרונה בה גם הוספתם לרכב ווקס – אנחנו חושבים על טיפוח קצת אחר.

בעוד ששטיפת הרכב, ניקוי פנימי והוספת ווקס הם צעדים נהדרים בתחום טיפוח הרכב – הם לא מספיקים. אם יש לכם רכב חדש שאתם מעוניינים לשמור אותו חדש ויפה לאורך זמן וקילומטרים, מומלץ לעשות צעדים נוספים. אנחנו מדברים כמובן על חידוש וצביעת ג'אנטים. לאורך הזמן, הג'אנטים עלולים לאבד מצבעם, להתקלף . כדי למנוע מצב בו הרכב שלכם יראה מוזנח, אנחנו ממליצים על צביעת ג'אנטים לרכב. אין זמן מסוים בו עליכם להחליף או לצבוע את הג'אנטים, אך אם אתם מבחינים בסימני התיישנות מומלץ לגשת לבית עסק מכובד, בו יבצעו עבורכם צביעת ג'אנטים איכותית ומקצועית, עם החומרים הטובים ביותר, אנחנו מציעים צביעה באבקה בשיטת צביעה אלקטרו סטאטית בתנור, ומשתמשים בצבעים של החברות המובילות בארץ בתחום הצבע .

אם אתם מחפשים מקום מקצועי, אמין עם שירות נעים, פרוג'יפ כאן בשבילכם. חברתנו עוסקת בשיפור רכבי 4X4 לנסיעה בתנאי שטח משתנים  ומספקת תוספות ושיפורים איכותיים לרכבי שטח, כגון פגושים, מדרכות צד, תאורת לד, בולמים וקפיצים, שנורקלים, כננות  נעילות דיפרנציאל ועוד. בעוד יעילות ובטיחות הרכב הם ערכנו העליון, אנחנו יודעים כמה חשוב גם המראה וייצוגיות הרכב. כולם רוצים רכב מתפקד ומשופר, אך גם נאה וחדש – רכב עם ג'אנטים דהויים או מתקלפים אינו יוצר רושם טוב במיוחד ואנחנו כאן כדי לצבוע אותו ביסודיות ובקפדנות.

אנחנו משתמשים בצבעים הטובים ביותר לרכב ובסיום תהליך הצביעה, הג'אנטים שלכם יראו כחדשים. נסיעות בשטח שורטות את הג'אנטים, כך שרכבי שטח לרוב יזדקקו לצביעת ג'אנטים לעיתים קרובות יותר מרכבי ספורט או רכבים רגילים.

אם יש לכם רכב הזקוק לצביעת ג'אנטים או שאתם פשוט מעוניינים להוסיף כמה שיפורים מיוחדים לרכב השטח שלכם לקראת הטיול הבא, נשמח אם תצרו אתנו קשר במספר הטלפון 04-8492233. בנוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם במהירות המרבית.