מדוע רכב שטח זקוק לוו גרירה?

בין אם רכשתם לאחרונה רכב שטח חדש ובין אם יש לכם אחד כבר כמה שנים, יש להוסיף לו שיפורים ולהכשיר אותו לנסיעה בשטח, במידה שאתם מעוניינים כי הוא יהיה מוכן ומזומן לנסוע כמעט בכל תנאי השטח.

אחת מהתוספות החיוניות שמומלץ להתקין על הרכב שלכם היא וו גרירה לרכב שטח. וו הגרירה היא דרך נהדרת לנצל את כוחו של רכב השטח שלכם והיא מתאימה למגוון שימושים, ביניהם:

  • חיבור עגלה או כל נגרר אחר לרכב
  • חילוץ רכבים או גופים כבדים אחרים התקועים בשטח.
  • לחובבי רכיבה שטח/ כביש – התקנת תושבת לאופניים

בעזרת וו גרירה לג'יפ, תוכלו להתקין עגלה ולהעביר ציוד כבד ממקום למקום כגון רהיטים, כלי עבודה ועוד. אם אתם יוצאים לטיול בשטח עם רכבים נוספים, כולם יכולים להיות בטוחים שאם מישהו יתקע – לא יהיה צורך לעצור את הטיול ולהזמין גרר, כי אתם תוכלו פשוט להוציא אותו תוך דקות ספורות. בנוסף, אם תתקלו בטיול ברכב תקוע שאינכם מכירים, תוכלו לסייע לו ולעשות מעשה נחמד.

את וו הגרירה ניתן להתקין בחלק האחורי של הרכב, ללא קדיחות או פגיעה כלשהי ברכב. יש להסיר את הפגוש האחורי ולהתקין את וו הגרירה ממש מתחת – שם הוא יושב, מוכן לפעולה. חברת פרוג'יפ מכשירה רכבי 4X4 לנסיעה בשטח ומציעה מגוון תוספות ושיפורים, שניתן להתקין על רכב השטח שלכם ולהפוך אותו לבטוח ויעיל יותר. בין השיפורים שאנחנו מציעים, ניתן למצוא וו גרירה, בולמים וקפיצים, פגושים, מדרכות צד, תאורת LED, נעילת דיפרנציאל ,מיגונים ,צביעת ג'אנטים ועוד.

אם החלטם כי רכב השטח שלכם זקוק לתוספת ושיפורים לפני היציאה הבאה שלו לשטח, צרו אתנו קשר באמצעות האתר או באמצעות מספר הטלפון 04-8492233. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם, ויספר לכם על השירותים השונים שאנו מציעים ולהזמין אתכם לפגישת ייעוץ; רכב השטח שלכם זקוק להגבהה  על מנת להגדיל את מרווח הגחון שלו מהאדמה ולמנוע פגיעות בחלקים חשובים ? אצלינו תוכלו לשפר אותו ולהתקין הגבהה של "2, בעזרת  בולמים ו/או קפיצים רוצים להוסיף לו מדרכת צד או אורות LED? התקשרו ותגלו.