ציוד ואביזרים לרכבי שטח

ציוד ואביזרים לרכבי שטח

מעוניינים להוציא את המקסימום מרכב השטח שלכם? אנו בפרוג'יפ מציעים מגוון שיפורי רכב, לרבות פגושים, מדרכות צד, קפיצים ובולמים, כננות, תאורת LED, נעילות דיפרנציאל, שנורקלים, גגונים לרכב, קשתות העמסה , עבודות מיוחדות ועוד. בפסקאות הבאות נסביר לכם על חשיבותם של אביזרים וציוד לרכבי שטח, שיכולים לתרום הן לחוויית הנהיגה שלכם והן לבטיחותכם.

אביזרים לרכבי שטח

כיום, מרבית רכבי השטח מגיעים עם ציוד בסיסי למדי, שמותאם להתמודדות עם תנאי שטח רכים יחסית. כתוצאה מכך, נהגים רבים שמגדירים את עצמם כ"משוגעים לדבר" מוצאים את עצמם מאוכזבים לאחר שהשקיעו מאות אלפי שקלים ברכב שטח יוקרתי וגילו לתדהמתם שחלומות לחוד ומציאות לחוד. למרבה המזל, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות חסרות תקדים בתחום ציוד לרכבי שטח, ששמות סוף לאכזבות. כיום ישנו מגוון רחב של אביזרים ושיפורים עבור רכבי שטח, לרבות שנורקלים וצינורות פליטה, הגבהה ושינוי גודל הצמיגים של הרכב, כננת, פגוש, מיגון לתחתית הרכב ועוד, כפי שנפרט להלן.

למידע נוסף לחצו כאן

 

אביזרים לרכב שטח

כידוע, רכב שטח הוא כלי תחבורה שמיועד לנסיעה בדרכים לא סלולות. כלי הרכב הראשונים שמיועדים לנסיעה בשטח פותחו במאה הקודמת, בין שתי מלחמות העולם וצברו תאוצה במהלך מלחמת העולם השנייה, אז כמעט ולא ניתן היה למצוא כלי רכב בעלי הנעה כפולה שמסוגלים להתנייד בקלות בדרכים שאינן סלולות. צבאה של ארצות הברית בחר בחברת ויליס על מנת שתייצר עבורו אב טיפוס העונה לשם ג'יפ כדי שיבצע משימות סיור, והשאר היסטוריה.

אף על פי שבשנים האחרונות ישנה מגמה של התרבות כלי שטח עירוניים (SUV), המציעים יכולות שטח נחותות במעטפת של ג'יפ, רכבי השטח המסורתיים, שמיועדים לנסיעות בתנאים לא נוחים לא נעלמו מן העולם.

על מנת להשיג את חוויית השטח הטובה ביותר ישנם מספר אביזרים שאסור לוותר עליהם. בראש ובראשונה, כל רכב שטח זקוק לפגוש קדמי ואחורי בהתאמה אישית שיאפשר לו להתמודד עם כל מהמורה שתיקרה בדרכו. שנית, חוויית שטח איכותית מצריכה נעילת דיפרנציאל שמאפשרת סיבוב גלגלים במהירות אחידה וזהה, בלי תלות ברמת האחיזה שיש לכל גלגל בשטח ברגע נתון. שלישית, לאור העובדה שיצרניות רכב רבות משווקות רכבי שטח תוך התמקדות בנראות ולא בביצועים, רצוי לרכוש קפיצים ובולמים שיאפשרו לכם להתמודד עם תנאי שטח מורכבים. רביעית, כל חובב שטח מודע לחשיבותם של שנורקלים לשמירה על תוחלת החיים של הרכב. שנורקלים לרכב מאפשרים להרים את פתח יניקת האוויר של המנוע ומסייעים להפחתת הסיכוי לכניסת מים וחלקיקי אבק למנוע.

ציוד לרכב שטח

כאמור לעיל, אביזרי 4X4 תורמים רבות לחוויית הנהיגה בשטח ומאפשרים לכם להוציא את המיטב מה-4X4 שלכם. אולם, פרט לכך ישנו אספקט נוסף שאליו טרם התייחסנו – אביזרים לרכב 4X4 מסייעים לשמור על ביטחונכם. אם אתם כאן, אתם ודאי מודעים לסכנות הרבות הכרוכות בנהיגה בתנאי שטח קשים. סלעים, מדרונות תלולים, עליות קשות וזוויות תמרון לא פשוטות הם רק חלק מהאתגרים העומדים בפני מי שמבקש לנהוג בשטח. על מנת להבטיח שברגע האמת רכב השטח שלכם יתפקד, אנו ממליצים בחום להשקיע באביזרי רכב 4X4 איכותיים ואמינים.

אודות פרוג'יפ

Projeep הוא אתר השטח המוביל בארץ לרכבי 4X4. באתר שלנו ניתן להתרשם מעבודות פגושים, מיגון תחתון, מדרכות, שנורקלים, שיפורי רכב, ווי גרירה, בולמים, קפיצים, קיט הגבהה, נעילות דיפרנציאל וכיו"ב.

אנו בפרוג'יפ מתמחים בהגשמת חלומות. שלל האפשרויות שאנו מציעים ללקוחותינו נע בין הכשרת רכבי 4X4 לטיולים בשטח . על מנת לעמוד בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר בתחום, אנו מקפידים על עבודה מקצועית שעומדת ברמות הדיוק הגבוהות והקפדניות ביותר, תוך ליווי אישי של כל פרוייקט והדרכה פרקטית של כל לקוח.

אנחנו משווקים את מיטב המותגים המובילים בתחום שיפורי הרכב, לרבותFOX, EFS , IRONMAN , WARN, KONI, OLDMAN, ARB. כפועל יוצא, רק בפרוג'יפ ניתן למצוא מיגון ייחודי המותאם בצורה מושלמת לכלל סוגי רכבי השטח. לאורך השנים צברנו ניסיון, מוניטין והערכה רבים, וכיום פרט ללקוחותינו הפרטיים אנו מספקים שירות אף לחברות מסחריות כמו יבואני רכב וחברות ליסינג וכן לגופים ציבוריים וביטחוניים כמו מי כרמל, רפא"ל, תמ"ן ואצ"מ. אם אתם מעוניינים להגשים חלומות, צרו איתנו קשר 04-8492233.