מיגון סוזוקי גרנד ויטרה ארוך

סוזוקי

חברת סוזוקי מוטורס, חברת רכב יפנית, מייצרת מגוון רכבים מאז שנת 1967. לפני שנכנסה לתחום הרכבים עסקה החברה בייצור אופנועים, ובעברה הרחוק אף עסקה בייצור מכונות אריגה.

סוזוקי החלו לייבא רכבים לארץ ישראל מאז שנת 1984. ליתר דיוק רכבי החברה מייובאים לארץ על ידי חברת "מכשירי תנועה". בעשור האחרון, מהווה חברת סוזוקי אחת מ-9 היצרניות שמוכרות את המספר הגבוהה ביותר של רכבים במדינת ישראל. כמו כן, מהווה סוזוקי אחת מ-10 יצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם.

למידע נוסף לחצו כאן

סוזוקי גראנד ויטרה

סוזוקי גראנד ויטרה היא הגרסה המודרנית של הויטרה הקלאסית. הויטרה הייתה למעשה רכב הפנאי היפני הקומפאקטי הראשון, שלימדה את חובבי הג'יפים בישראל, כמו גם בעולם כולו, כי יש אלטרנטיבה אמינה, חסכונית ועמידה במיוחד לג'יפ האמריקאי המסורתי ששלט בשוק מאז ומתמיד.

הדור הנוכחי, הסוזוקי גראנד ויטרה, הושק לראשונה בשנת 2005. הרכב החדש נטש את שלדת הסולם הנפרדת לטובת מרכב אחוד, אבל הוא עדיין מספק מוצר ייחודי במינו לעומת שאר רכבי הפנאי הזמינים מאז ועד היום בשוק.

עלו תלונות על מנוע ה-2.0 החלש של הגרסה הראשונית של הגראנד ויטרה, שאכן היה נקודת תורפה בולטת של הגרסה המחודשת. אבל ב-2008 הוחלף מנוע ה-2.0 הישן במנוע 2.4 חדיש וחזק, ויחד עם תחילת מכירת הגרסה בעלת שלוש הדלתות של הרכב הוא יצא לשוק חדש ומשופר, בגרסתו הארוכה.

 

סוזוקי גראנד ויטרה שיפורים

סוזוקי ויטרה שיפורים. כמו שנאמר, הגראנד ויטרה של חברת סוזוקי הוא אחד מרכבי השטח המצליחים ביותר שלה ונמכר בתפוצה רחבה במיוחד בארץ, כמו גם בכל רחבי העולם. כמו כל רכב שטח אחר, ניתן לשפר את העמידות שלו ואת הביצועים שלו בעזרת שיפורים לרכב.

שיפור מומלץ שאפשר לעשות לסוזוקי גראנד ויטרה שלכם הוא הגבהה. ראשית, בכדי לעשות הגבהה לרכב, יש להסדיר את הנושא באופן חוקי. הגבהה לרכב יכולה להיעשות בצורה חוקית רק לאחר הסדרה של אישור ההגבהה לרכב ורישומה ברישיון הרכב.

את ההגבהה לרכב יש לעשות במקומות אשר מוסמכים לערוך אופרציות כאלו ברכבים. ההגבהה מאפשרת בלימת זעזועים טובה יותר כנגד בורות וגבעות בדרך, כמו גם שהיא מאפשרת הרחקה מהדרך עצמה ובכך מונעת פגיעות אפשריות בגחון הרכב עצמו.

מלבד הגבהה, שיפורים נוספים שיכולים להיעשות לרכבים בכלל, ולסוזוקי גרנד ויטארה ארוך בפרט, הם מיגונים. מיגון הרכב שלכם, כמו ההגבהה, יאפשר לכם ליסוע בשטח ובדרכים צדדיות בלא כל חשש ממפגעי הדרך. זאת בשל הידיעה שהרכב שלכם ממוגן על ידי ציוד שנועד לעשות זאת, ותוכנן על ידי מקצוענים.

 

מיגון גרנד ויטרה

סוזוקי גראנד ויטרה, כמו גם רכבים אחרים, יכולה להיות ממוגנת בעזרת מגוון אביזרים. מיגון הסוזוקי גראנד ויטרה שלכם, בין אם קצרה או ארוכה, יאפשר לכם לנסוע בחופשיות במסלולים אתגריים בידיעה שהרכב שלכם ממוגן על ידי ציוד מקצועי שתוכנן על ידי מקצוענים בתחום שתכננו את המיגון בכדי שימגן בצורה הטובה ביותר מכל הבחינות.

ישנם מגוון סוגי מיגונים שונים לרכבים שנועדו להגן על חלקיו השונים של הרכב. באופן טבעי, החלקים אותם יהיה חשוב במיוחד למגן הם החלקים הפגיעים ביותר. החלקים הפגיעים ביותר יהיו לרוב אלו שחשופים לסיכון הגבוהה ביותר לפגיעה מעצמים זרים.

מיגון גחון סוזוקי גרנד ויטרה נועד להגן על המנוע של הרכב שלכם. לכן, חשוב מאוד שבעת היציאה לנסיעה בשטח תקפידו לעשות כל שביכולתכם על מנת לשמור על תקינות המנוע מפני פגיעה.

מיגון הגחון לרכב סוזוקי גראנד ויטרה ארוך הוא טכנולוגיה שפותחה במיוחד במטרה להגן ככל הניתן על המנוע מפני כל הסכנות שנשקפות לה בעת נסיעה בשטח ובדרכים צדדיות מסוגים שונים.

מיגון שכזה לרוב עשוי כולו ממתכת אלומיניום בעובי 6 מ"מ אשר נבדקת ברמה המקסימלית ונבחרת במיוחד במטרה לספק את ההגנה האופטימלית שניתנת להשגה על מרווח הגחון ומשקל הרכב. מיגונים שכאלו מפותחים בידי מקצוענים בתחום שעושים כמיטב יכולתם בכדי להגן על מנוע הרכב שלכם.

אנחנו ב-PROJEEP, נספק לכם את הפלטפורמה בה תוכלו להתקין מגונים והגבהות לרכב השטח שלכם, כך שתוכלו להיות מוכנים לנסיעה הבאה שלכם בשטח. בעזרת צוות מקצועי וציוד מהמדרגה הראשונה, תוכלו להתקין אצלינו את כל השיפורים והמיגונים לרכב שלכם.

 צרו איתנו קשר !