רכבי הספורט נחשבו תמיד לרכבים על גבול היוקרה והם תמיד מסובבים את המבט על הכביש. המהירות והיופי שלהם מרשימים גם את אלו שאינם חובבי רכבים מושבעים ותמיד נחמד לראות מכונית ספורט נוצצת על הכביש, אשר מגוונת את מבחר הרכבים שאנחנו רואים בדרך כלל. אבל האם ראיתם אי פעם מכונית ספורט מלוכלכת? מקולפת צבע? עם ג'אנטים דהויים? כמעט שלא, מפני שמרבית בעליהם של רכבי הספורט מקפידים לשמור עליהם במצב מצוין, מבפנים ומבחוץ.

חלק מטיפוח חיצוני של רכב ספורט הוא צביעת הג'אנטים – הם אמנם לא נמצאים במקום בולט מאוד לעין, אך כאשר מטפחים רכב ספורט חשוב להיות יסודיים, וזה אומר לשמור, לנקות ולצבוע גם את החלקים הקטנים ביותר.

צביעת ג'אנטים לרכבי ספורט  וכמובן, גם לרכבי שטח ,שומרת על המראה החדיש והרענן של הרכב וחשוב לבצע אותה אצל אנשי מקצוע בעלי ניסיון וכלים מתאימים. את הצביעה יש לעשות עם צבעים איכותיים, אשר ישמרו על הג'אנט ויציגו אותו כחדש.

אנחנו בחברת פרוג'יפ מציעים מגוון שירותים מיוחדים לרכב, ביניהם הוספת שיפורים ותוספות לרכבי שטח והכשרת רכבי 4X4 לנסיעה בתנאי שטח. בנוסף, אנו מספקים שירות לחברות ליסינג רבות ואף ליבואני רכב.

אנחנו מספקים תוספות ושיפורים בהתאמה אישית, לרכבי שטח שיאפשרו לכם רמת עבירות גבוהה בשטח ועמידה בכל תנאי הבטיחות.

אם גם אתם רוצים להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו, השאירו פרטים באתר או צרו קשר באמצעות מספר הטלפון 04-8492233. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלותיכם. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ או להתייעץ עם אחד מהמומחים שלנו באופן טלפוני.