קיט הגבהה ללנד קרוזר

קיט הגבהה ללנד קרוזר של המותגים המובילים

בשלב מסוים גם בעלי לנד קרוזר מבינים שיש יתרון להגבהת הרכב. אמנם מדובר ברכבים יחסית גבוהים שאין להם בעיה מיוחדת לטפס על מדרכות או להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים, כפי שקורה במרבית רכבי הכביש-שטח, אך תוספת של עוד כ-2 או 2 וחצי אינטש בהחלט יכולה להיות משמעותית ולהגביר את הביצועים. אכן, במקרה הזה האורך כן קובע ובמיוחד למטרה זו חברתנו מציעה ומתקינה קיט הגבהה ללנד קרוזר 150, 20, 50 ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

אנו מציעים קיט הגבהה ללנד קרוזר המיוצר על ידי מיטב החברות המובילות בתחום, המעניקות יתרון גובה מהותי למטיילים בשטח. לכאורה הגבהה של 2 עד 2 וחצי אינטש איננה מאוד משמעותית, אבל רק תחשבו על עוד 5 ס"מ כלפי מעלה ומה שהם יכולים לעשות לנהיגת השטח שלכם. אלו בדיוק הסנטימטרים שמובילים לשפשופים ופגיעות, בדיוק ההגבהה הקטנה שמרגישים שכל כך חסרה מול סלעים, מעל גזעים וכדומה. שימו לב, שאי אפשר להתחייב בדיוק על 5 ס"מ כי הגובה בפועל משתנה בהתאם למשקל האמיתי של הרכב, אבל מה שבטוח – ההגבה תהיה משמעותית בשטח ותשפר מאוד את האתגרים שתוכלו להתמודד איתם. יתר על כן, קיט הגבהה ללנד קרוזר 120, ו- 150 בהחלט מומלץ למי שבחר להתקין מיגון גחון העשוי להנמיך את הרכב ב- 2 ס"מ פחות או יותר. השילוב של ההגבהה עם המיגון לא רק שומר על חלקו התחתון של המרכב אלא גם מאפשר לכם ליהנות מעוד יותר גובה מלפני כן.

שימו לב: את ההגבהה מותר לבצע רק עם קיט הגבהה בעל אישורים שאותו מתקינים אנשי מקצוע רציניים. זאת מכיוון שההגבהה משנה את מרכז הכובד של הג'יפ ואת מגעם של הצמיגים עם הקרקע ועם הגביש. התקנה לא נכונה או שימוש בקיטים לא מאושרים ולא איכותיים, עלולה לא רק לפגום בחוויית הנהיגה אלא אף להיות מסוכנת. מצד שני, ביצוע הגבהה ותוספת של קפיצים ובולמים תשפר מאוד את חוויית הנסיעה, תהפוך אותה לנוחה יותר ותאפשר מהירויות יותר גבוהות בשטח תוך שמירה מפני טלטולים. לכן, אם אתם מחפשים קיט הגבהה ללנד קרוזר 150, 150 או אחר – חשוב מאוד שתשאירו את המלאכה בידי המקצוענים שלנו. בסדנא שלנו עובדים אנשי מקצוע מיומנים ואנו מתקינים את הקיטים הטובים בעולים, ביניהם של פוקס,  אולדמן ועוד, ואצלנו גם תוכלו לקבל מענה לכל שאלה והתלבטות בנושא.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.