קיט הגבהה לטויוטה היילקס

מגוון שיפורים לטויוטה היילקס

חברתנו מתמחה במגוון תוספות ושיפורים לרכבי 4X4 מכל הסוגים והדגמים, לרבות טויוטה היילקס, לנד קרוזר ויצרניות אחרות. אם יש לכם טיוטה היילקס המשמשת לצרכי עבודה או לטיולי שטח, אתם בוודאי יודעים כי ישנן תוספות שיהפכו את החיים ליותר נוחים ואת ההתמודדות עם האתגרים בשטח ליותר פשוטה. בסדנא של חברתנו, הפועלת כבר למעלה משני עשורים, עובדים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ומיומנות גבוהה שישמחו להמליץ לכם ולהכווין אתכם אל השיפורים המתאימים לצרכיכם ולמסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

למידע נוסף לחצו כאן

סוגים שונים של שיפורים להיילקס

בין אם אתם רוצים להוסיף כנפונים לטויוטה היילקס, למגן את הגחון, להוסיף קשת העמסה, שנורקל וכיוצא בזאת – אצלנו תוכלו לקבל מענה שלם. למעשה, בסדנא שלנו יודעים לבצע כל תוספת ושיפור לרכבים אלו, חלקם מגיעים מבית המותגים המובילים בעולם וחלקם בייצור עצמי שלנו בעבודת יד מוקפדת ולפי הזמנות אישיות. הנה כמה מהשיפורים שניתן לבצע אצלנו:

  • הגבהה – אנו מחזיקים ומתקינים קיט הגבהה לטויוטה היילקס המעניק לרכב עוד כ-5 ס"מ גובה בממוצע (משתנה קצת לכאן ולכאן). מדובר בתוספת חשובה שיכולה לעשות את כל ההבדל בשטח בין פגוש שסובל משפשופים ומכות לבין יכולת לעבור בתוך בורות, מעל לסלעים, גזעים ומכשולים נוספים שעל הקרקע. בנוסף, הקיט חשוב ומומלץ למי שבוחר לבצע מיגון גחון להיילקס, המביא להורדה של גובה הרכב בערך בשני ס"מ. אצלנו מחזיקים את הקיטים המאושרים של החברות המובילות בתחום, לרבות קפיצים ובולמים ההופכים את חוויית הנסיעה לנוחה יותר.
  • פגוש קדמי – פגושים קדמיים לטויוטה היילקס עשויים מברזל או מאלומיניום, ומגיעים עם כננת בעלת כבל סינטטי חזק מאוד. אנו מחזיקים בפגושים מוכנים של חברות מובילות מאוסטרליה ומסין, וכמו כן מייצרים פגושים בהזמנה אישית. יש לציין כי את הפגוש ניתן להתקין לצורך התקנה כננת, ושאנו מבצעים גם את התקנת הכננת כחלק מחבילה אטרקטיבית ללקוחותינו. אין ספק שכננת הינה תוספת חשובה עבור חילוצים ולעצמאות בשטח, ואילו הפגוש מוסיף גם למיגון החלק הקדמי ובכלל למראה הנאה של הטנדר.
  • התאמות אישיות – אנו מייצרים ומתאימים תוספות מכל הסוגים עבור טויוטה היילקס, בייצור מיוחד המותאם אישית לצרכי הלקוח. מדובר בשיפורים שעושים הבדל עצום במהלך יום העבודה וגם בטיולי שטח, למשל הוספה של ארגז כלים, מידוף פנימי של הארגז, הוספת קשת העמסה ועוד.
  • שנורקל – הוספה של שנורקל מאפשרת הרמה של פתח יניקת האוויר של המנוע, כמעט עד לגובהו של הגג. כך מוקטן באופן משמעותי הסיכון שייכנסו מים למנוע בעת נסיעה בתוך שלוליות עמוקות ומעברי מים, וכן יקטן משמעותית הסיכון לכניסה של חלקיקי אבק אל פתח יניקת האוויר.

לפרטים נוספים על שיפורים לטויוטה היילקס, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.