דאצ'יה דאסטר שיפורים

דא'ציה דאסטר – שיפורים ותוספות

דא'ציה דסטר נמנה על רכבי הפנאי שטח היותר פופולאריים בישראל בשנים האחרונות. אמנם לא מדובר ברכב שטח לכל דבר ועניין אלא יותר בג'יפון משפחתי חביב, אבל הוא בהחלט מסוגל להתמודד עם אתגרים ואף להגדיל משמעותית את היכולות עם שיפורים ותוספות. את השיפורים ניתן לבצע אצלנו בסדנא של פרוג'יפ וליהנות מביצועים גבוהים בהרבה של דאצ'יה דאסטר בשטח, תוך שיפור חוויית הנסיעה והנהיגה בשטח.

דא'ציה דאסטר- תוספות שעושות את ההבדל

ראשית, מדוע כדאי לבצע תוספת לרכב הזה? דא'ציה דאסטר הוא ג'יפון חביב למשפחות שרוצות לטייל בצורה רגועה ונעימה יחסית, והוא מגיע מבית יצרנית רומנית שנמצאת בבעלות רנו הצרפתית. בעשרים השנים הראשונות לפעילותה היא לא זכתה להצלחה רבה בישראל, אך בשני העשורים האחרונים היא נהנית מפופולאריות גוברת בזכות חידושים ושיפורים בדגמיה. ההתלהבות אף גברה כשהגיע לישראל הדאסטר בעל מנוע דיזל או בנזין, המהווה ג'יפון מצוין במחיר משתלם ביותר.

יחד עם זאת, בעלי הדאסטר יודעים מראש או מבינים עד מהרה שלא מדובר בחיית שטח אמיתית, ומי שרוצה להפוך אותה לכזו צריך לחשוב על תוספות ושיפורים. יש כמה וכמה תוספות שניתן לבצע בג'יפ הזה, ובעיקר הגבהה, ומיגונים, פגוש קדמי ואחורי עשויים ברזל או אלומיניום, מדרכות צד, מתקן לגלגל רזרבי ועוד.

  • הגבהה והחלפת בולמים – אמנם הדאסטר אינו רכב נמוך אך בהחלט יש מקום לשיפור, וכאן נכנסות לתמונה ערכות ההגבהה שיש בסדנה שלנו. מדובר בערכות המגיעות מבית היצרניות הטובות בעולם, שאותן בחרנו בקפידה לאור ניסיון רב שנים. מדובר בערכות שנותנות לדאסטר עוד כ- 5 ס"מ גובה בממוצע, מה שיכול לעשות הבדל משמעותי ביותר בנסיעה מעל סלעים, בורות, גזעים ומפגעים שונים שעל הדרך. בנוסף לכך, הקיטים של בולמי זעזועים איכותיים ומשודרגים תורמים רבות להקטנת הטלטולים בעת נסיעה בשטח, מה שמאפשר גם להגביר את העבירות.
  • מיגונים – לא פחות מכל רכב שטח אחר, ולפעמים אפילו יותר, הדאסטר עלול להינזק ממפגעים שונים שהנמצאים מתחת ומצדי הרכב. לשם כך אנו מייצרים ומתקינים בסדנא מגוון מיגונים מלוחות אלומיניום עבים, ביניהם מיגון גחון מלא, מיגון מיכל אוראה, מיגון סף המשמש גם כמדרגה לעלייה, מיגון גיר. יש לציין כי מיגון גחון תחתון עשוי בהחלט להנמיך את הגי'פון בכשני ס"מ ולכן אם אתם מבצעים את המיגון כדאי בהחלט לשקול גם את ההגבה.
  • שיפורים נוספים – מלבד האמור לעיל, בסדנא של חברת פרוג'יפ ניתן לבצע עוד שיפורים ותוספות לדא'ציה דאסטר. אנשי המקצוע שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולספק הכוונה מקצועית בנושא.

לפרטים נוספים על שיפורים עבור דא'ציה דאסטר בשטח, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.