הגבהה לטויוטה לנד קרוזר

תוספות לטויוטה לנד קרוזר

אם אתם בעלי טויוטה לנד קרוזר בוודאי ידוע לכם שלרכב השטח הפופולארי בישראל יש מגוון אפשרויות לתוספות. מדובר בתוספות שחלקן משפרות את הביצועים בשטח, חלקן משדרגות את הנוחות ואילו אחרות תורמות גם למטרות אסתטיות. בסדנא של חברת פרוג'יפ מבצעים שורה ארוכה של תוספות ללנד קרוזר, ביניהן פגוש קדמי וכננת, פגוש אחורי, שנורקלים ומגוון התאמות אישיות.

למידע נוסף לחצו כאן

כמה מילים על הגבהה לטויוטה לנד קרוזר

נכון שטויוטה לנד קרוזר הוא רכב בעל גובה לא מבוטל וזוהי רק אחת הסיבות לפופולאריות שלו ולביצועים המצוינים בשטח. יחד עם זאת, הגבהה של כ- 2 עד 2.5 אינטש יכולה לחולל פלאות. אכן, הגבהה ללנד קרוזר של עוד 5 ס"מ למעלה ,יכולה לעשות שינוי משמעותי בביצועי השטח, באתגרים שניתן להתמודד עימם ובמעבר מעל סלעים, גזעים וכיוצא בזאת. באופן מיוחד ההגבהה חשובה למי שביצע לרכבו מיגון גחון המנמיך את הרכב בגובה של כ- 2 ס"מ. חשוב לציין שההגבהה אינה תמיד "בול" 5 ס"מ שכן היא משתנה בהתאם למשקל האמיתי של הרכב, אך היא לבטח תהיה משמעותית ואם ביצעתם מיגון גחון גם תצאו עם רכב יותר גבוה מאשר לפני ביצוע המיגון.

עוד חשוב לדעת כי הגבהה לנד קרוזר משנה את מרכז הכובד של הרכב ואת מגע הצמיגים עם הכביש. לכן יש לבצע אותה רק עם קיטים מאושרים ועל ידי בעלי מקצוע מיומנים ורציניים, על מנת שחוויית הנהיגה שלכם לא תיפגם או שתיווצר חלילה בעיה בטיחותית.

תוספות לטויוטה לנד קרוזר

כאמור, בסדנא שלנו מבצעים גם מגוון תוספות ללנד קרוזר. כך למשל, מי שמבצע הגבהה בעצם מחליף אצלנו קפיצים ובולמים המשפרים מאוד את חוויית הנסיעה, ומאפשרים עבירות גבוהה יותר בשטח בנוחות גדולה ומינימום טלטולים. עוד תוספת שניתן לבצע אצלנו היא פגוש קדמי מאלומיניום או ברזל מבית חברות מובילות מאוסטרליה וסין, וכן פגושים קדמיים בהזמנה אישית. המעוניינים בכך יכולים להזמין מאיתנו את התקנת הפגוש כבר ביחד עם כננת בתוך חבילה אטרקטיבית אחת, מה שיאפשר להפוך את הג'יפ ליחידה עצמאית יותר ומחלצת בשטח. בנוסף, אנו מבצעים לטויוטה לנד קרוזר הוספה של שנורקל המרים את פתח יניקת האוויר של המנוע כמעט לגובה הגג. זוהי תוספת מבוקשת לא רק מבחינה אסתטית אלא גם כזו המקטינה משמעותית את הסיכון לכניסת מים למנוע בעת נסיעה במעברי מים ושלוליות עמוקות, וכן מקטיה את כניסתם של חלקיקי אבק אל פתח יניקת האוויר.

לפרטים נוספים על תוספות ללנד קרוזר, לקבלת ייעוץ מקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.