התקנת וו גרירה

מידע על התקנת וו גרירה ברכב

אם אתם מעוניינים בהתקנת וו גרירה לרכב השטח שלכם תוכלו לקבל מענה שלם בסדנה של פרוג'יפ. אנו מתקינים ווי גרירה נשלפים וקבועים, אמריקאים ואירופאים, לרבות התקנה של שקע חשמלי וחיווט לפנסי הרכב עבור חיבור עם עגלה. בשורות הבאות נביא מידע בסיסי על וו גרירה: התקנה, סוגי ווים, איכות, בטיחות ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

בטיחות בהרכבת וו גרירה

בראש ובראשונה, חשוב לדעת כי התקנת וו גרירה אפשרית בכל רכב פרטי או מסחרי שנפח מנוע שמעל 900 סמ"ק, כך שהרכב שלכם בוודאי עומד בהגדרה. יחד עם זאת, ההתקנה חייבת לעמוד בהוראות החוק ובתקנות משרד התחבורה, הטכניון או מכון התקנים הישראלי, ואצלנו תקבלו אישור הולם עבור ההתקנה. בנוסף, חשוב לדעת כי ישנם סוגים שונים של ווי גרירה המתאימים לרכבים שונים ולמטרות שונות, וכמובן שיש לבחור את הוו המתאים לרכבכם ולצרכים שלכם.

בהמשך המאמר נתייחס לסוגי ווי גרירה אך הדבר החשוב ביותר שלעולם לא ניתן להתפשר עליו הוא הבטיחות. יש לזכור כי ווו הגרירה הוא הרכיב המחבר בין רכבכם לבין ג'יפ שאתם מחלצים בשטח, קראוון, עגלה פשוטה וקלה, עגלה כבדה עם סרן כפול וכדומה. בתור שכזה הוא עומד בעומסים כבדים מאוד ולפיכך יש להתקינו בצורה חזקה ומקצועית ללא דופי, על מנת שלא ייגרמו נזקים לרכבכם או חלילה לניתוק של הנגרר.

סוגי וו גרירה

אם כן, קיימים מספר סוגים של ווי גרירה שאותם חובה להתאים במדויק לרכבכם ולמטרות. כך למשל, ישנם ווי גרירה מקוריים המגיעים מבית יצרניות הרכבים ולעומתם ווי גרירה חלופיים המיוצרים בסדנאות. אמנם הווים המקוריים מקנים ביטחון גדול אך בתחום הזה ווים חלופיים יכולים לתת מענה ברמה זהה לוו מקורי בעלויות נוחות יותר, וזאת כמובן בהנחה שהרכבתם את הוו אצל גורם מקצועי כחברתנו.

בנוסף, ווי הגרירה משתנים מבחינת יכולת הגרירה שלכם. לדוגמא, וו קבוע (תפוח) מתאים עבור נגררים קטנים שמשקלם עד ל- 750 ק"ג, והם משמשים לרוב לצרכי פנאי ועבודה בסיסיים. או  וו נשלף. וו גרירה נשלף אינו מתאים לכל סוגי הרכבים, אך במידה ורכבכם מתאים תיהנו מהיכולת לפרק אותו כאשר הוא אינו נמצא בשימוש, ויש לכך יתרון מבחינת זווית הנטישה בשטח.

התקנת וו גרירה מקצועית

כאמור, בסדנה של פרוג'יפ מבצעים התקנת ווי גרירה עבור כל סוגי הרכבים בהתאם להעדפות האישיות, לצרכים, לסוג הרכב ולמטרות ההתקנה. זאת, כמובן, כולל חיבור למערכת החשמל ואל מערכת המחשב המרכזית של רכבכם במידה וקיימת. לפרטים נוספים על ההתקנה, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.