וו גרירה ללנד קרוזר

על התקנת וו גרירה ללנד קרוזר

אם יש לכם את אחד מדגמי הלנד קרוזר ואתם מעוניינים להתקין לו וו גרירה תפוח, קבוע או נשלף – תוכלו לקבוע מועד להתקנה בסדנא של פרוג'יפ. אנו מתקינים ווים אמריקאים ואירופאים העומדים בכל תקני הבטיחות והוראות החוק, כולל התקנת חיווט לפנסי הרכב ושקע חשמלי לחיבור לעגלה.

למידע נוסף לחצו כאן

איזה סוג של וו גרירה מתאים לי

קודם כל, וו גרירה ללנד קרוזר חייב להתאים להוראות יצרנית הרכב ולדגם הספציפי שיש ברשותכם. מעבר לכך, ניתן לבחור בעיקרון בין 2 סוגים של ווי גרירה והדבר משתנה בהתאם לצרכים והמטרות שלכם. במידה ואינכם מתכוונים לבצע חילוצים בשטח ואם הוו נדרש רק לצורך גרירה של עגלה קטנה, הרי שתוכלו להסתפק בוו גרירה קבוע (תפוח) המתאים לנגררים עד משקל 750 ק"ג. ניתן להתאים וו גרירה קבוע וניתן גם להתאים לרכבכם וו גרירה נשלף, כלומר כזה שנידרש לפרק אותו כשלא משתמשים בו, מה שעשוי לתת יתרון לזווית הנטישה בשטח.

כמה דברים שכדאי לדעת על ההתקנה

התקנה של וו גרירה ללנד קרוזר הינה נפוצה מאוד ואינה לוקחת זמן רב. יחד עם זאת, חשוב להבין כי נסיעה עם נגרר איננה משחק ילדים. ראשית, ההתקנה חייבת להתבצע בצורה מקצועית ביותר ללא פשרות, אם לא כן עלולים להיגרם בעת הגרירה נזקים לרכבכם, או חלילה עלול הנגרר להתנתק בעת נסיעה. אכן, ההתקנה והוו עצמו חייבים לעמוד בדרישות ובתקנות של גופים כמו משרד התחבורה, מכון התקנים הישראלי והטכניון, ולכן יש לבצע אך ורק במקום מאושר כמו חברתנו. אנו מספקים כמובן את האישור על ההתקנה ואיתו תוכלו לבצע את השינוי ברישום של רישיון הרכב מול משרד התחבורה. מעבר לכך, אם טרם משכתם נגרר כמו עגלה, קרוואן, קרון סוסים או ביצעתם חילוצים בשטח – חשוב מאוד שלפני כן תתייעצו עם בעלי ניסיון ואף תקבלו הדרכה בנסיעה הראשונה.

להתקנת וו גרירה ללנד קרוזר

כאמור, בסדנה של פרוג'יפ מבצעים התקנת וו גרירה ללנד קרוזר לכל צורך ומטרה, כולל חיבור למערכת החשמל ואל מערכת המחשב המרכזית של רכבכם במידה וקיימת. לפרטים נוספים, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.