מחיר קפיצים לרכב

קפיצים לרכב שטח

רכבי שטח רבים הנמכרים בישראל מגיעים עם מכלולים בסיסיים לתנאי שטח, שכן מרבית הרוכשים אותם אינם מנצלים את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם ולא בהכרח משתמשים באותם מכלולים, שקיימים ברכב עצמו. יצרני הג'יפים אינם מעוניינים לאבזר את הג'יפים בציוד מלא ויקר כדי שלא להפוך אותם ליקרים מדי שלא לצורך. ולכן, חובבי שטח בכל הרמות נעזרים בסדנאות מקצועיות ומקומיות על מנת לשפר ולהוסיף את מה שדרוש להם, על פי הצרכים, השימוש והתקציב שברשותם. קפיצים לרכב שטח נחשבים לתוספת פופולרית ביותר שכן היא משפרת את הרכב ואת יכולותיו בשטח בכמה פרמטרים בו זמנית ובאופן משמעותי.

למידע נוסף לחצו כאן

החלפת קפיצים לרכב חייבת להיעשות במקום מקצועי המתמחה בכך. ראשית, יש לבחור במתלה נכון המתאים לרכב ,שנית יש להקפיד על עבודה בטוחה ומקצועית שתאפשר לכם לנהוג ולשלוט ברכב בתנאי דרך מגוונים. שינויים בבולמים וקפיצים ברכבי שטח הם הסיבה מדוע חשוב להגביה את הרכב ולאפשר לו לתפקד טוב יותר בתנאי שטח מאתגרים. מטרתם של הבולמים היא לעבוד יחד עם הקפיצים ולרסן את תנודתם, פעולה חלקה זו מפחיתה טלטולים מיותרים ומאפשרת שליטה טובה יותר ברכב בכל תנאי דרך. החוק בישראל מתיר להגביה את הרכב ב – 50 מ"מ, זהו שיפור משמעותי שמרחיק את מרכב הרכב מסכנות. יחד עם סט של מיגון תחתון ייעודי, תוכלו לעבור כל מכשול בשקט, מבלי לחשוש לחלקו התחתון של הרכב בדגש על חלקים חיוניים, יקרים ורגישים.

אם אתם מחפשים מחיר קפיצים לרכב או לסט בולמים, שימו לב שהמחיר הינו רק פרמטר אחד שיש לקחת בחשבון וחשוב לא פחות לשים דגש על איכות הבולמים ועוד יותר מכך על איכות ההתאמה והעבודה שאתם מקבלים. בולמי זעזועים וקפיצים לכל רכב נוטים להישחק, ולאחר 100,000 קילומטרים בערך, יכולת הריסון של הבולם נפגעת באופן משמעותי. לכן כדאי לבדוק ולטפל בבולמים מדי תקופה, במיוחד ברכבי שטח, בהם לשיכוך ולבלימת זעזועים ישנה משמעות רבה אפילו יותר. כאשר מחליפים בולמי זעזועים ברכבי שטח נהוג להחליף גם את הקפיצים, קפיצים מתאימים בכיול נכון מסייעים להגבהת הגחון ולחלוקת משקל נכונה בין החלק הקדמי לבין החלק האחורי של הרכב.

בסדנא של חברת פרוג'יפ מבצעים החלפות והתקנות של בולמי זעזועים לרכבי שטח, לרבות כמובן החלפת קפיצים. ברשותנו ערכות הגבהה של החברות הטובות ביותר, הכוללות בולמי זעזועים מעולים עם קפיצים משופרים המובילים לחוויית נסיעה טובה ונוחה ככל שאפשר לבקש. יתר על כן, בסדנא שלנו מחיר קפיצים לרכב הינו נוח והוגן ואנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר ברורה ומפורטת.

תפקידם של הקפיצים

על מנת להבין את תפקידם של הקפיצים יש להתייחס קודם כל אל המתלה, שתפקידו לספוג האנרגיה או הכוח שנובע ממגע הרכב עם הדרך (בורות, אבנים, טלטלות, גבשושיות). למעשה, האופן שבו פועל המתלה הוא בהעברת האנרגיה של התנועה – הטלטלה לאנרגיה של חום, כאשר תפקידו של הקפיץ הוא בעצם לאחסן את אותה אנרגיה עד פריקתה באמצעות פריקתה של ידי הבוכנה של בולם הזעזועים. למעשה מדובר בתהליך מהיר מאוד הנמשך כשנייה ופחות מכך.

למה לשדרג בולמים

אם כן, הקפיצים הם חלק בלתי נפרד מבולם הזעזועים. בעיקרון אין סיבה להחליף את בולם הזעזועים אם לא קיימת בעיה משמעותית, ומדובר ברכיב המסוגל להתמיד לכל אורך חיי הרכב. יחד עם זאת, בעלי רכבי שטח רבים בכל זאת מחליפים את הבולמים והקפיצים ברכיבים איכותיים יותר המשפרים את היציבות והבטיחות בשטח ומגדילים את יכולות העבירות של הרכב, לצד חוויית נסיעה יותר נעימה ואיכותית בשטח.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל ערכות הבולמים ולא כל הקפיצים עשויים מקשה אחת. כך למשל, קיימים הבדלים בין ערכות של המותגים השונים כמו פוקס, אולדמן, EFS, איירון מן וכדומה. כמו כן ישנם הבדלים בין הקפיצים, למשל קפיץ סלילי שהוא השכיח ביותר ברכבים וקפיץ עלים בעל יכולות גבוהות בהרבה לאחסון אנרגיה.

שירותי החלפת קפיצים ברכב

חברתנו מציעה מגוון רחב של בולמים לרכבי שטח ומספקת שירותי החלפת בולמים ברכבים. בתור חברה הנחשבת למובילה בישראל בכל הקשור לרכבי שטח ושדרוגים, בסדנא שלנו מתקינים את בולמי הזעזועים מהטובים ביותר בעולם וערכות ההגבהה נבחרו בקפידה לאחר שנות עבודה רבות בתחום. החלפתם של הבולמים הסטנדרטיים בערכות משופרות תורמת רבות לחוויית נסיעה נוחה עם מינימום טלטולים, וכמובן להגדלת העבירות בשטח, ובחברתנו מציעים על החלפת קפיצים לרכב מחיר נוח והוגן.

אם אתם מחפשים קפיצים לרכב מחיר אטרקטיבי ובמקום מקצועי ואמין פרוג'יפ היא הכתובת המתאימה לכם. PROJEEP (פרוג'יפ) הינה סדנה מקצועית המציעה מגוון רחב של מיגונים, שירותי התקנות ושיפורים מיוחדים לרכבי 4X4, בהתאמה מלאה לכל צורך. בפרוג'יפ שמים דגש רב על בטיחות, עבודה מדויקת ומקצועית, תוך שימוש בכלים ואביזרים הטובים ביותר הקיימים כיום. בין יתר השירותים המוצעים תוכלו לבצע התקנה ושדרוג של בולמים, קפיצים, ווי גרירה, כננות, פגושים, מיגונים מיוחדים, גגונים, נעילת דיפרנציאל ועוד.

לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 04-8492233