טמבון ברזל פאג'רו

פגוש קדמי פאג'רו – על מה ולמה?

הפאג'רו הוא ללא ספק מרכבי השטח היותר פופולאריים בישראל, ונחשב לאחד הטובים והמובילים בקבוצת המחיר האטרקטיבית שלו. וכמו בעלי רכבי שטח אחרים, גם בעלי הפאג'רו לסוגיו אוהבים להוסיף תוספות שונות החל בזרקורים ותאורת לד, דרך שנורקלים והגבהות, ועד למיגונים למיניהם. תוספת הנחשבת לפופולארית בדגמי פאג'רו רבים היא הפגוש הקדמי ובכך יעסוק המאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

מדוע מתקינים פגוש קדמי בפאג'רו

התקנה של פגוש קדמי פאג רו מבוקשת מאוד עבור בעלי הרכבים וזאת ממספר סיבות עיקריות. בראש ובראשונה, פגוש כזה המגיע עם מגש ייעודי לכננת מאפשר את התקנת הכננת שתהיה כלי יעיל מאוד בחילוצים עצמאיים ובכלל בהתנהלות בשטח. למעשה, על פי החוק בישראל מותר להתקין פגוש קדמי פאג'רו רק עם התקנת כננת. הסיבה השנייה להתקנה היא העיצוב והאסתטיקה. אכן, מרבית הג'יפאים אוהבים לתת לרכביהם מראה חזק, קרבי וגברי, והתוספת של טמבון קדמי לפאג'רו בהחלט עושה את העבודה ומביאה לחזות מרשימה. בנוסף, על הפגוש אפשר להתקין מלבד כננת אלמנטים נוספים, למשל נורות לד וזרקורים. הפגוש גם מגן על החלק הקדמי של הג'יפ מגדיל את זוית הגישה של הרכב במפגש עם מכשולים בשטח ומונע נזקים שמקורם בהתנגשויות ומכות חזיתיות עם סלעים, עצים ועצמים נוספים.

מה חשוב לדעת

לפני שאתם מתקינים פגוש ברזל לפאג'רו או פגוש עשוי אלומיניום ,חשוב שתדעו כמה דברים. ראשית, כפי שאמרנו החוק מתיר להתקין את הפגוש רק לצורך התקנת כננת, ובדיוק לשם כך אנו מציעים חבילה אטרקטיבית הכוללת גם את התקנת הכננת – כמובן עם אישור לרישיון הרכב שלכם. שנית, פגוש קדמי אמנם אינו בולט מאוד קדימה אבל בכל זאת כבר היו מקרים של פגיעה בהולכי רכב עקב חישוב לא נכון של המרחב הפנוי, לכן יש להבין את התוספת הזו, לזכור אותה ולנהוג בהתאם.

עוד דבר שחשוב לדעת הוא שישנם סוגים שונים של פגושים לפאג'רו והם לא עשויים ממקשה אחת. מצד אחד, ישנם פגושים מוכנים וסטנדרטיים שבהחלט יכולים לעשות את העבודה, וניתנים פשוט להתקנה מקצועית. אנו אכן מציעים את הפגושים הללו אך ישנה גם אפשרות מומלצת של טמבון ברזל או אלומיניום שאנו מייצרים בעבודת יד מוקפדת לפי הזמנה. היתרון טמון בהתאמה מלאה לא רק לרכב עצמו אלא גם להעדפות ולטעם האישי שלכם. יתר על כן, מדובר בטמבונים המביאים לאיזון מושלם בין עיצוב מרשים וחזות אסתטית נאה, לבין נוחות ופרקטיות בשימוש, הגדלת זוויות הגישה, חילוצים והגנה.

לכן, לפני שאתם מזמינים פגוש קדמי פאג רו אנו ממליצים בחום להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו. אנו נסביר לכם על האפשרויות הקיימות ונעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר בפגוש ובתוספות אחרות לכלי שלכם. לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ייעוץ ומקצועי ולתיאום הגעה לסדנא שלנו, הנכם מוזמנים להתקשר אל חברת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.