הגבהה לג'יפ גרנד צ'ירוקי

בלי ששמנו לב, מרבית רכבי 4X4 הנוסעים היום על כבישי ישראל, ולמעשה על כבישי העולם כולו, הם רכבי כביש שטח שיודעים לעלות על מדרכות, יודעים לנסוע בשטח לא סלול, אבל לא באמת בנויים לנסיעות שטח מורכבות. אין בכך שום דבר רע ולמעשה מגמה זו משקפת את ההתמזגות הנהדרת בין נוחות הכביש ויעילות השטח ברכבי מיינסטרים ויחד עם זאת, התמזגות זו אינה נטולת חסרונות ואחד הבולטים שבהם הוא גובה הגחון. הגבהת גחון הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין ואם אתם מרגישים שאתם רוצים לבצע הגבהה לגרנד צירוקי שלכם, אתם יכולים לעשות את זה היום בביקור אחד בסדנת רכב מתאימה ולצאת עם גחון מוגבה ומורשה.

למידע נוסף לחצו כאן

האם ניתן להגביה גרנד צירוקי?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן, גם בהיבט הטכני וגם בהיבט החוקי, ובלבד שאתם עושים את ההגבהה באמצעות קיט הגבהה לגרנד צירוקי שקיבל אישור של הרשויות ושאתם עושים את זה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים לכך. הגבהת רכב היא לא עניין של מה בכך. בהגבהה של הגחון במספר סנטימטרים, אתם משנים למעשה את מרכז הכובד של הרכב ואת כל האינטראקציה של הצמיגים עם הכביש/ השטח. שימוש ברכיבים באיכות ירודה או ביצוע ההגבהה בצורה לא מקצועית, יכולה בראש ובראשונה לפגוע בבטיחות הנסיעה ברכב ולא פחות מכך לפגוע גם בנוחות הנסיעה בו. אז כן, הגבהה לג יפ גרנד צ ירוקי היא בהחלט אפשרית, אבל צריך לעשות אותה נכון ובטוח ובכפוף לכללי הרישוי.

 

בכמה סנטימטרים יהיה הרכב שלכם גבוה יותר אחרי הגבהה?

ובכן, הגבהה לגרנד צירוקי, כמו הגבהות לדגמים אחרים, מיועדת להעניק לרכב שלכם גובה גחון נוסף של מספר סנטימטרים, בדרך כלל כשני אינצ'. לכאורה מדובר בהגבהה מינורית, אלא שאלו הם בדיוק הסנטימטרים הבודדים שעושים את ההבדל ומאפשרים לכם לעלות על מדרכות בצורה בטוחה לחלוטין ולהגיע עם הג'יפ שלכם לשטחים מורכבים הרבה יותר ממה שיכולתם עד כה. אחרי שאמרנו את זה, חשוב לדעת שהיקף ההגבהה יכולה להשתנות בין רכב לרכב, ברמה של ס"מ לפה או לשם ולא מדובר במדע מדויק. הסיבה לכך היא שהמשקל בפועל של כל רכב הוא לא משקל הרכב בתנאי מעבדה וגם אופן השימוש ברכב משתנה ממקרה למקרה, מה שמשפיע בסופו של דבר על מידת התכווצות הקפיצים בברירת המחדל שלהם.

בכל מקרה, הגבהה לגרנד צירוקי ולמעשה לכל רכב אחר, היא משימה שאתם רוצים להשאיר לידיים מקצועיות שמתמחות בתחום זה באופן ספציפי. כמו כן, אתם רוצים להגיע למשימה עם מוכנות להשקיע את הסכום הנדרש בדגם קיט הגבהה לגרנד צירוקי באיכות הגבוהה ביותר וללא פשרות על בטיחות ונוחות הנסיעה ברכב המוגבה.

אם יש מקום אחד שאפשר להכריז אליו כמקום הבטוח ביותר, המקצועי ביותר והמהימן ביותר לביצוע הגבהה לג יפ גרנד צ ירוקי הרי שתהיה זו סדנת פרוג'יפ, שמגשימה את כל חלומותיהם של בעלי רכבי שטח ובכלל זה מבצעת הגבהות גחון בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועם קיטים מקצועיים של היצרנים המובילים בעולם כמו: קיט FOX או קיט של חברת OLD MEN לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של סדנת פרוג'יפ בטלפון 04-8492233.