קיט הגבהה לגרנד ויטרה

רכבי שטח הם רכבים מוגבהים במקור ובדרך כלל לא זקוקים לכל הגבהה נוספת. יחד עם זאת, גובה הגחון הוא עניין סובייקטיבי שקשור להעדפות של הנוהג ברכב ולתנאי השטח שבהם הוא מעוניין לאתגר את הרכב. דברים אלה נכונים הרבה יותר כאשר מדובר ברכבי כביש שטח, שאמנם מביאים איתם אלמנטים חשובים של שטח, כמו קפיצים מחוזקים והנעה 4 X 4, אבל נותרים מאחור באלמנטים אחרים, למשל גובה הגחון, לטובת הנוחות שמצופה מכביש שטח. בדיוק לרכבים אלה פותחו ערכות הגבהה שמתאימות גם לצורך הגבהה לגרנד ויטרה, ומאפשרות להגביה את גחון הרכב במספר ס"מ שעושים את כל ההבדל.

למידע נוסף לחצו כאן

איך מבוצעת ההגבהה?

הגבהת גחון היא לחלוטין לא פרקטיקה חדשה, אלא שהזמינות שלה לכל אחד והאריזה שלה לכדי ערכה מובנית, כמו למשל קיט הגבהה לגרנד ויטרה, משנות את כל תמונות ההגבהות של רכבי שטח ובמיוחד רכבי כביש שטח. בעבר היה נהוג לבצע את ההגבהה באמצעות ספייסרים, שאמנם העניקו לרכב עוד כמה ס"מ בגובה, אבל הפכו את הנסיעה לנוחה הרבה פחות ולבטוחה פחות. אם אתם מחפשים פתרון לצורך הגבהה לגרנד ויטרה שלכם, תוכלו היום למצוא ערכות שמבוססות על הגבהה באמצעות קפיצים ובולמי זעזועים מותאמים. פשוט מחליפים את הקפיצים המקוריים בקפיצים גבוהים יותר ומתקינים בולמים ארוכים יותר שיתאימו לגובה החדש. הגבהה זו מוסיפה לגובה הרכב שלכם את הסנטימטרים המיוחלים ושומרת על נוחות הנסיעה ועל רמת בטיחות גבוהה.

 

כמה עולה קיט הגבהה לגרנד ויטרה?

ובכן, הגבהה לגרנד ויטרה כוללת לא רק את קיט ההגבהה שמספק את הרכיבים הנדרשים (קפיצים ובולמי זעזועים), אלא גם את עבודת ההגבהה ולא מדובר בעבודה של מה בכך. בכל מקרה, בביצוע הגבהה לגרנד ויטרה מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר שעל פיו אתם רוצים לקבל את ההחלטות שלכם, לא בשלב הראשוני של התהליך וגם לא בשלב הסופי של בחירת הקיט ובחירת המקום בו תבצעו את ההגבהה. כפי שאפשר להעריך, הגבהת רכב משנה לחלוטין את מרכז הכובד שלו, מה שהופך אותו לרגיש יותר לעומס ולכוחות הפיזיקליים המופעלים עליו. על כן, חשוב מאוד שהרכיבים עצמם יהיו באיכות הגבוהה ביותר ושההגבהה עצמה תבוצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים ספציפית בתחום זה ומבצעים את המשימה בכל הרצינות הנדרשת.

ככלל, כשאנחנו אומרים שבביצוע הגבהה לגרנד ויטרה מחיר הוא לא הפרמטר שצריך להנחות אתכם, זה אומר שאתם רוצים להגיע למשימה עם מוכנות להשקיע יותר, גם בקיט עצמו וגם בעלויות העבודה ובכל מקרה אתם לא רוצים להתפשר על משהו שאתם לא מרגישים בטוחים לגביו. ייעוץ מקצועי והבנת התהליך לפני שאתם נכנסים לזה, יכולים גם הם לעזור לכם מאוד להפיק את המקסימום מהמהלך.

סדנת פרוג'יפ הוא המקום בו מגשימים בעלי רכבי 4X4 את חלומותיהם, וזהו המקום בו אתם רוצים גם לבצע כל הגבהה לכל רכב שטח. בפרוג'יפ תמצאו את המומחים המובילים בישראל בתחום רכבי השטח בכלל ובתחום הגבהת גחון בפרט ותוכלו להיות בטוחים שהרכב שלכם יצויד ברכיבי ההגבהה האיכותיים ביותר  כגון: OLD MEN , EFS,  IRON MEN, KONI   ועוד, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-8492233.