פגושים שונים לרכב – על האפשרויות הקיימות

לא משנה איזה רכב 4X4 יש לכם או מתי הוא נרכש, אם אתם מה"מכורים" לעניין, סביר שהוא מצויד כהלכה, משופצר היטב וכולל את כל מה שצריך כדי לטייל בשטח  ולגמוע מרחקים ארוכים. ואם טרם רכשתם וציידתם אותו בכל החידושים האפשריים, בין אם זה ג'יפ חדש ובין אם לאו, כדאי שתכירו את האלמנטים השונים שניתן להוסיף לו, ביניהם פגוש אחורי ברזל.

השוק מציע לנו כיום מגוון של פגושים, קדמיים וגם אחוריים, בהתאמה מלאה לרכב ולצרכים. ההבדלים בין הפגושים באים לידי ביטוי ביצרנים, באיכות, במראה ובעיצוב כמובן וכן במידת יעילותם. מה צריך לדעת לפני שבוחרים פגוש לג'יפ? הנה, התשובה.
למידע נוסף לחצו כאן

למצוא את הפגוש המתאים

הפגוש לרכב (או, כפי שרבים מכנים אותם, ה"טמבון") עבר לא מעט תהפוכות ושינויים לאורך השנים. בתחילת דרכם של הפגושים לרכבים הפרטיים, הם היו עשויים מפח, שהיה ידוע ברמת העמידות הנמוכה יחסית שלו ובחוסר היכולת של החומר להתמודד בהצלחה עם מצבים מאתגרים בזמן הנסיעה, לרבות תאונות מזעריות. בהמשך החלו בייצור פגושים מפלסטיק, אולם גם אלה הוכחו כפחות יעילים וחזקים, אם כי היו ידועים כגמישים ורכים, מה שהווה יתרון במקרה של תאונות קלות, אך פחות במקרים של תאונות קשות יותר.

בכל הקשור לרכבי השטח, כאן מדובר בפיתוחים רבים, שלקחו בחשבון את התנאים הלא פשוטים שמציב השטח בפני הנהגים. כמובן שפלסטיק וגם פח כבר לא היו נכונים לשימוש בג'יפים, ולשם כך הומצאו לנו הפגושים העשויים ברזל או אלומיניום. פגוש ברזל וו גרירה הינם שיפור הכרחי לג'יפ שלכם. פנייה אל המומחים בתחום לצורך בחירת הפגוש המתאים. זה יכול להיות פגוש קדמי, אז נדרשת התקנה של כננת, וכן פגוש אחורי עשוי ברזל וכולל צביעה בתנור, מה שמבטיח רמת עמידות וחוזק רב. ישנם עיצובים רבים מאד של פגושים, קדמיים ואחוריים, המיועדים לכל דגמי הגי'פים, כאלה המשתלבים כהלכה לצד עיצובו הכולל של הרכב ויוצרים הרמוניה נפלאה. אפשר להתאים אותם לרכבי 4×4  מכל מיני דגמים וליהנות מיעילות רבה. כדי להפיק מהם תועלת יש לבחור אותם בקפידה ולוודא שנותנים דגש לאיכות המוצר וליכולתו לענות לכל הצרכים, לרבות תנאי השטח המאתגרים.

רוצים להתחדש בפגוש איכותי, חזק ואמין? זקוקים לייעוץ וגם הכוונה בנושא? פרוג'יפ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה משמשת כמרכז למגונים, להתקנות וגם לשיפורים המיועדים לרכבי 4X4, לרבות הוספת פגושים, והיא מבטיחה לכם מקצועיות ברמה גבוהה.

לסקירת מוצרי החברה, לחצו כאן ולמענה טלפוני, התקשרו ל – 04-8492233