נעילת דיפרנציאל אוטומטית – כדאי לדעת

השוק מציע כיום מגוון רחב של אלמנטים, אותם ניתן להתקין ברכבי 4X4 ובדגמים שונים. אלמנטים אלה תורמים רבות לאיכות ובטיחות הנסיעה ומאפשרים התמודדות טובה יותר עם תנאים מאתגרים. כאשר בוחנים את שלל האפשרויות ותוהים איזו מתאימה יותר ואילו איזו פחות, מומלץ, ולפני קבלת ההחלטה, להיעזר במומחים.

פתרונות רבים לרכב אחד

בין אם זוהי נעילת דיפרנציאל אוטומטית, בין אם מדובר בהתקנה של פגוש קדמי או אחורי או התקנה של ציוד אחר ברכב, מגלים שהאפשרויות הן רבות ומגוונות מאד. בעת בחינתן חשוב לתת דגש לעניין הבטיחות. רכבי השטח מתמודדים עם אתגרים שונים ולעיתים עם סכנות של ממש. נהגים לא מיומנים, שאינם יודעים כיצד לתפעל את הרכב ולנצל כהלכה את הפונקציות השונות שבו, עשויים למצוא את עצמם במצבים לא קלים שיכולים לסכן אותם, כנהגים, וגם את הנוסעים אם יש כאלה.

אחיזה לא טובה על הכביש, סיבוב לא טוב, התנהלות לא מקצועית עם הרכב ובכלל – הערכה לא מוצלחת של המצב, כל אלה ועוד נדרשים מכל נהג מיומן שעולה על הכביש, ובייחוד מנהגי 4X4. בעת בחינת האלמנטים הללו לפני ההתקנה יש לוודא כי כל בחירה שהיא תואמת את צרכיו של הרכב ומתאימה גם לדגם המדובר. לכל דגם דרישות שונות וגם כל סוג של שימוש ברכב מצריך מענה מסוג אחר. מומחים בתחום יידעו להתאים לו את הפתרונות הנדרשים ולבצע שדרוג שיהפוך אותו למוצלח הרבה יותר ו"על הדרך" גם למרשים יותר.

לבדוק לפני שמתקינים

סקר שוק והתייחסות ליצרן הן נקודות נוספות שחשוב להתייחס אליהן, שכן טווח המחירים הוא רחב וישנם לא מעט יצרנים בתחום הנחשבים למובילים ומוכרים. אחרים פחות מומלצים, ואת זאת יידעו אך ורק בעלי הניסיון והמומחים שמכירים אותם היטב. בין אם מדובר בשדרוג ג'יפ חדש שזה עתה נרכש ובין אם שדרוגו של רכב 4X4 יד שנייה, יש לעשות זאת כהלכה.

הגשתם חלום לאחרונה ורכשתם רכב 4X4? רוצים לשפר ולשדרג אותו באלמנטים שונים? פרוג'יפ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה משמשת כמרכז למגונים, להתקנות וגם לשיפורים המיועדים לרכבי 4X4, המבטיחים בטיחות, חדשנות, יעילות והנאה מרובה בעת הנהיגה. צוות החברה ישמח לסייע לכם ולענות לכל שאלה ולבחור בהצלחה את הפתרון הנדרש לכם.

לסקירת מוצרי החברה, לחצו כאן ולמענה טלפוני, התקשרו ל – 04-8492233