גגון קשתות לרכב

עד לפני שלושה עשורים היה מדובר בפריט חובה בכל רכב – גגון לרכב. זה אמנם עניין תרבותי למדי אך גם תכנון מיושן של שטחי האחסון ברכב הפכו את גגון הרכב כאמצעי ההובלה הכמעט בלעדי לרכבים פרטיים שגם עשו בו שימוש רב הרבה יותר מהנהוג היום. מאז התפתח מאוד הנושא של תכנון מרכב הרכב, תכנון תא הנוסעים ותכנון חללי האחסון והשתנה גם הסנטימנט התרבותי – אנשים מעדיפים להוביל דברים בתוך הרכב ולא על הגג שלו ואם אי אפשר, אז מזמינים שירות הובלות. בעולם רכבי השטח הסיפור שונה לגמרי. בעולם הזה אם אין לכם גגון קשתות לרכב, אתם די מוגבלים מבחינת היקף הציוד שתוכלו לשאת איתכם לטיולי שטח.

 

מה זה גגון קשתות לרכב?

ובכן, גגון לרכב הוא פלטפורמה שמורכבת על גבי גג הרכב, על גבה ניתן להניח, לקשור ולאבטח ציוד כמו מזוודות, תיקים, אוהלים, מכלים ופריטי ציוד אחר שאנחנו רוצים לקחת איתנו לנסיעה. את הגגון ניתן להתקין על גג הרכב בשתי תצורות מרכזיות. התצורה השכיחה היא הרכבה של הגגון ישירות אל מרכב הרכב באמצעות מוטות כנף המתחברים ל"משקוף" העליון של דלתות הרכב. חיבור זה הוא חיבור חזק אך יכול לפגוע באיטום הגומי של סגירת הדלת. גגון קשתות לרכב הוא גגון שמותקן על גבי שתי קשתות המותקנות לאורך גג הרכב, בשני קצותיו (ימין ושמאל). קשתות אלה הן לא הגגון עצמו, אלא מספקות פלטפורמה אליה ניתן לחבר גגון קשתות בצורה בטוחה, חזקה ומבלי לפגוע במרכב הרכב.

 

ומה אם אין קשתות?

אם אתם רוצים להכיר את כל סוגי הגגונים, קטגוריית רכבי השטח היא הקטגוריה הטובה ביותר לחפש בה אותם. בקטגוריית רכבי השטח תוכלו למצוא גגונים שמספקים פלטפורמת רשת מתכת שלמה, עליה אפשר להעמיס ממש בית שלם, גגוני מוטות כנף וכמובן גגוני קשת בשלל דגמים, מידות ותצורות. אם אתם מעדיפים את האופציה של גגון קשתות לרכב ואין לכם קשתות כאלה שסופקו עם הרכב, תוכלו להרכיב אותן בעצמכם, כמובן בסיוע אנשי מקצוע. מרגע התקנת הקשתות, הן הופכות לחלק אינטגרלי ממרכב הרכב ואין צורך לפרק ולהרכיב אותן. יחד עם זאת, חשוב מאוד שהתקנת הקשתות תתבצע על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום ומתמחים בו, כדי למנוע מצבים של איטום לקוי וחדירת מים דרך חורי החיבור, מה שיגרום להתפשטות נרחבת של חלודה במרכב הרכב.

אצלנו בסדנת רכבי השטח פרוג'יפ, תוכלו למצוא צוות של מקצועני רכב, שיבצעו עבורכם כל שדרוג, התקנה, או טיפול שאתם מבקשים לבצע לרכב השטח שלכם. בפרוג'יפ תוכלו למצוא גם מגוון גגונים לרכב .לפרטים נוספים ולהזמנת שירות להתקנת גגון לרכב ושדרוגים אחרים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-8492233.