לשפצר את הג'יפ – איך לעשות את זה נכון

שלא כמו בעבר, ניתן לראות על הכביש כיום מספר רב מאד של רכבי שטח, שאינם בהכרח של המקצוענים בתחום או של בעלי הממון. רכבי שטח, ג'יפים למיניהם, הפכו לנפוצים יותר ויותר על הכביש והם מציעים, לנוהגים וגם לנוסעים בהם, חוויה מסוג אחר. בעוד שחלק מהדגמים יכולים לעלות על הכביש בדיוק כפי שהם, לצלוח נהרות ואפילו לטפס על צוקים מאתגרים, אחרים מצריכים "שיפצור" מיוחד והוספה של אלמנטים שונים. כל זאת על מנת שיוכלו לממש את הפוטנציאל הרב הגלום בהם ולאפשר, בשטח, הגשמה של חלום.
למידע נוסף לחצו כאן

איכות ובטיחות

שיפצור הג'יפ יכול להיעשות בדרכים שונות ועל ידי הוספה של אלמנטים מכל מיני סוגים. כמובן שכל שינוי, שדרוג או שפצור הג'יפ הוא באחריותם הבלעדית של בעליו ולפיכך חשוב שייעשה בעזרתם של מומחים. הגבהה היא אחת הדרכים לעשות זאת והיא מצריכה ביקור במכון רישוי מורשה וגם תיקון זוויות הגלגלים. החלפה של קפיצים ושל בולמי זעזועים היא חלק משפצור הג'יפ על מנת לשפר את הדרך שבה הוא מתמודד עם תנאים מאתגרים בשטח, תנאים לא פשוטים. התקנה של מגן גחון היא הליך נוסף, השומר על הג'יפ במקרים של שטח מאתגר, ענפים יבשים וגם תעלות בעומקים שונים. וכמובן, הוספה של פגוש ברזל לג'יפ שפעמים רבות היא הכרחית.

הוספה של פגוש נעשית תוך התייחסות לכמה נקודות חשובות. למשל, אם מדובר בהתקנה של פגוש קדמי, הרי אז הדבר אפשרי רק במידה ומותקנת על הג'יפ כננת, בין אם זו ידנית ובין אם ממונעת. הכננת משמשת כמעין וו גרירה ועליה להיות מותקנת כהלכה ומאושרת על ידי כל הגורמים הנדרשים. יש להוסיף הערה תואמת ברישיונו של הרכב ולקבל אישור מטעם משרד התחבורה להימצאותה. בעזרתה אפשר לחלץ את הג'יפ ממצבים שונים בשטח. התקנת פגוש לג'יפ מביאה אתה אמנם סטייל רב, אך גם מגדילה את זווית הגישה או זווית הנטישה של הג'יפ.

חשוב לזכור שהתקנה של אלמנטים שונים נועדה בראש ובראשונה לאפשר נהיגה בטוחה ויעילה יותר בשטח, וככזאת עליה להתבצע בעזרתם של המומחים בתחום ולכלול את כל האמצעים הקיימים העומדים בסטנדרטיים גבוהים. יש לכם ג'יפ חדש או יד שנייה ואתם רוצים להתקין פגוש ברזל או פגוש אלומיניום ? זקוקים לייעוץ וגם הכוונה? פרוג'יפ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

החברה שלנו מתמחה בהתקנות ושיפורים המיועדים לרכבי 4X4 והיא מבטיחה לכם מקצועיות ברמה גבוהה.

לסקירת מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת מענה טלפוני, התקשרו ל – 04-8492233