סוזוקי ג'ימני – אביזרים להתקנה

בחברת PROJEEP המובילה בתחומה מציעים מבחר איכותי של מוצרים לשדרוג רכב השטח סוזוקי ג'ימני, החל מהתקנת מיגון לסוזוקי ג'ימני ועד התקנה של פגושים, מדרגות, וו גרירה, כננת, תאורת לד, שנורקלים נעילות דיפרנציאל , גגון ,סולם וסט הגבה. כל זאת ועוד מוצע לכם עם אבזרים איכותיים ומגוונים לצד התקנה מקצועית יעילה ומוקפדת, המבוצעת על ידי מומחים בתחום.

דברו איתנו

04-8492233phone
במיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

כמה קטן ככה מרשים

ג'יפ סוזוקי ג'ימני הינו קטן, צנוע וקומפקטי, אבל הוא לא רק רכב עירוני מעולה למציאת חנייה אלא מסתבר שהוא גם רכב שטח איכותי ומהנה, שיש לו מועדון מעריצים שלם משלו. ג'ימני התפרסם בייחוד ביכולות העבירות המרשימות שלו, עם זווית מרכב מושלמת לצד יחסי העברה ומשקל נוצה, שמעניקים לו יכולת תמרון מרהיבה מעל סלעים ובורות, והוא מותיר אבק לג'יפים הרבה יותר גדולים וכבדים. יחד עם זאת, היכולת למצות יכולות אלו תלויה רבות במיומנות של הנהג.

 

להפוך לחיית שטח אמיתית

מי שרוצה לקבל עוד יותר מהסוזוקי ג'ימני שלו ולהפכו לחיית שטח אמיתית, יכול למצוא עבורו מגוון גדול של תוספות ואבזרים. כך למשל, ניתן למצוא עבור סוזוקי ג'ימני אביזרים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • מיגונים- אמנם יש לג'ימני שלדה חסינה אבל בכדי להיות בצד הבטוח כדאי להתקין ברכב מיגונים. המיגון לסוזוקי ג ימני מוצע במבחר עשיר של אבזרים, לרבות מיגון מלא לגחון, מיגון גיר, מיכל דלק ודיפרנציאל, וכן מיגוני צד המונעים חבלות ושריטות של סלעים וענפים.
  • מדרגות צד- מדרגות צד תורמות לנראות הרכב ומקלות את הכניסה והיציאה ממנו בנוחות ומהירות, והן גם מגנות על הרכב מפני חבלות. בעת התקנת מדרגות צד יש לבחור את המנגנון שלהן ואת מספר המדרגות. בנוסף, יש חשיבות לאיכות ההתקנה והיותה יציבה, עמידה וחזקה ומותאמת לתוספת נוספות בג'ימני.
  • מעבר מכשולים- ערכת סיוע הכוללת מסילות ברזל היוצרות סוג של גשרון נייד. זאת כמובן לצד וו גרירה קבוע או נשלף וכננת.
  • קפיצים ובלמים- אם אתם מתקינים מגן גחון כדאי גם להגביה את הרכב בעזרת בולמי קפיצים שישפרו את הזוויות של הרכב. החלפה של מתלים משתנה גם בהתאם לנתוני הנסיעה בשטח, משקל של ציוד נלווה ומספר אנשים ברכב.
  • פגושים- פגושים קדמיים ואחוריים יגנו על הרכב מפני חבלות, כאשר פגוש קדמי מחויב גם בהתקנת כננת. כמו כן ניתן לבחור בפגושי ברזל עם צביעה בתנור או בפגושים מאלומיניום.
  • כננת – יש לבחור כננת חשמלית עם חוזק משיכה לפי משקל הרכב ויש לבדוק אם ניתן להתקינה גם על הפגוש המקורי של הרכב. לכננת חייב להתלוות בין היתר מכפיל, כבל איכותי מפלדה, עוגנים ויתדות, רצועות לקשירה לסלעים או עצים ופטיש.
  • צביעת ג'אנטים-  צביעה של ג'אנטים משפרת את חזות הג'ימני ומעניקה לו מראה מרוענן וחדש.
  • עוד מגוון תוספות – לרבות מבחר גדול של תאורות לד לרכבי שטח, נעילה דיפרנציאלית קדמית ואחורית, שנורקל משובח של חברת ספארי ועוד.

 

אבזרים לסוזוקי ג'ימני

להזמנת והתקנת אבזרים איכותיים מתאימים לסוזוקי ג'ימני על ידי מומחים בתחום, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לסדנא שלנו או צרו קשר איתנו טלפון 04-8492233.