החלפת בולמי זעזועים

בולמי זעזועים לרכב שטח – כל מה שחשוב לדעת

המנוע הוא הלב הפועם של הרכב, מערכות הדלק והחשמל משולות למערכות הוורידים והעצבים, ואת הגלגלים אפשר להשוות לגפיים. ובולם הזעזועים? הם מתפקדים כמו הברכיים של הרכב, תפקידם לרסן את הקפיצים ולמנוע טלטלה מיותרת של הרכב. למה בעיקר ברכבי שטח חשוב לשמור על בולמי זעזועים תקינים ואיכותיים? הכול על בולמים לרכבי שטח, בכתבה הבאה.
למידע נוסף לחצו כאן

חשיבות בולם הזעזועים

בולם זעזועים לרכב כביש מגיע לרוב בתצורה סטנדרטית אשר עושה עבודה סבירה על כבישי האספלט ומתפקדת באופן סביר מינוס במהמורות וקפיצות, אך בכל הנוגע לרכבי שטח אי אפשר להסתפק בבולמים רגילים. בולמים איכותיים מעלים את יכולת העבירות של הרכב, מגבירים את הבטיחות והיציבות בשטח ובנוסף גורמים לחוויית נסיעה איכותית ונעימה יותר בירידה לשטח.

שדרוג בולמים של רכב שטח

החלפת בולם זעזועים לרכב שטח היא פעולה מתבקשת, מאחר וההשקעה ברכב שטח טוב היא גבוה, בעל הרכב צריך לעשות הכול על מנת לשפר את חווית הנסיעה, את עבירות הרכב, את הבטיחות וכמובן התקנת אמצעים אשר שומרים על הרכב מפני אבנים ומהמורות. כל אלה מגולמים ב- החלפת בולמי זעזועים לרכב, רכיב שלא תמיד מקבל את הכבוד הראוי לו, אך החלפה שלו באחד איכותי יותר עשוי לשפר משמעותית את יכולות הרכב בשטח וגם בכביש.

מגוון של בולמים איכותיים

חברת PROJEEP היא חברה מובילה בארץ בתחום רכבי השטח והשדרוגים לרכב. אנחנו מציעים מגוון גדול של בולמים לרכבי שטח ושירות החלפת בולמי זעזועים לרכב. אצלנו בסדנא מייבאים את בולמי הזעזועים הכי איכותיים מכל החברות הטובות ביותר בעולם, בין היתר:

  • ערכת הגבהה של FOX
  • OLDMAN
  • ערכות של KONI+LOVELLS
  • ערכות הגבהה מבית EFS
  • ערכות של IRONMAN

כל הערכות המוצעות נבחרו לאחר שנים בתחום והבנה כי אלו הן ערכות בולמי הזעזועים הטובות היותר. החברות הללו הן החברות המובילות בעולם והחלפת בולמי הזעזועים הסטנדרטיים באחת מערכות בולמי הזעזועים הנ"ל, מבטיחה שדרוג משמעותי של הרכב ושל חוויית הנסיעה.

התאמה של בולם הזעזועים לרכב

ישנן ערכות בולמים רבות וכל האופציות מעולות ועושות עבודה נהדרת בשדרוג יכולת העבירות והנסיעה. בעל הרכב צריך לבחור את אופי הבולם שירצה בהתאם לצורך, לתקציב ולחוויה אותה ירצה לקבל. ישנם בולמים אשר מגבירים את הקפיציות וגורמים לנסיעה קשוחה בשטח אך מהנה, ישנם בולמים אשר מקשיחים את הקפיצים והופכים את הנסיעה דווקא בכביש לנוחה יותר וישנם בולמים אשר ישפרו את העבירות בצורה ניכרת בעזרת מתן טווח תנועה גדול יותר לגלגלי הרכב. בנוסף צריך לקחת בחשבון כי ישנם בולמים אשר מצריכים אישור מיוחד של משרד הרישוי, בשל הגבהה גדולה של מעל לחמישה סנטימטרים וישנם בולמים אשר אינם לא ניתן להרכיב על כל סוגי הרכבים.

 

PROJEEP – סדנא של מומחים

אצלנו תמצאו לא רק בולמי זעזועים וקפיצים, אלה את כל השדרוגים הנחוצים על מנת להפוך את רכב השטח לחיה אמיתית. במשך שנים הסדנא שלנו מובילה את התחום בארץ והשירות שלנו כולל ייעוץ והכוונה של המומחים הכי טובים בתחום. העשייה שלנו בנוגע לרכבי שטח מגיע ממקום של אהבה אמיתית לתחום ואנחנו מזמינים אתכם להגיע לסדנא שלנו בנשר חיפה או להתקשר לשיחת ייעוץ בטלפון: 04-8492233.