בחירת תוספות לרכב השטח שלכם – כך תעשו זאת נכון

"המשוגעים לדבר", אותם אלה שחולמים על רכבם כמעט 24/7 ועסוקים בחיפוש אחר שדרוגים ושילוב של אלמנטים שונים שיהפכו את אותה ממכונה עם ארבעה גלגלים לקסם של ממש, מוכנים לשלם לא מעט כסף על כך. ואכן, השוק מציע כיום מגוון רחב של תוספות ושיפורים לרכב במחירים גבוהים, שלצדן גם תוספות במחירים נוחים ומשתלמים. המחיר הוא, פעמים רבות, אחד השיקולים, אולם לצדו יש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים לפני התקנת תוספות לרכב השטח.

בטיחות

בין אם מדובר בהוספה של פגוש קדמי או אחורי או הוספה של כל אלמנט אחר, הבטיחות היא הפרמטר החשוב מכל. יש לוודא שכל שדרוג ברכב השטח שאותו מבצעים עומד בקריטריונים גבוהים ואכן יספק את מידת הבטיחות הנדרשת. רכב שטח מתמודד לרוב עם אתגרים לא פשוטים. התנהלות לא נכונה בשטח ושימוש בפתרונות לא מותאמים עלולים להיות מסכני חיים. כדי להימנע מכל זה יש לדאוג להתקין אלמנטים בטיחותיים בלבד, וגם אם הדבר מצריך הוצאה כספית גבוהה מהרגיל.

מענה לכל הצרכים

זה יכול להיות ארגז אחסון לרכב שטח חדש או ארגז חפצים לרכב יד שנייה, כל אלמנט שבוחרים עליו לספק את המענה המדויק לצרכים הקיימים. אין טעם להוציא כסף על ציוד או פתרונות לרכב השטח שסביר שלא נשתמש בהם וגם אין טעם להתקין אלמנטים שיכבידו על הרכב ויהפכו את הנהיגה בו לפחות מהנה. ולכן, כדאי, בראש ובראשונה, להגדיר את כל הצרכים ורק לאחר מכן לצאת לדרך, ולחפש את התוספות והשיפורים המתאימים שיענו עליהם.

סיוע של מומחים

ישנן מערכות חדשניות המתאימות לרכבי שטח וגם אלמנטים פשוטים וזולים. כדי לבחור את התוספות המתאימות לרכב השטח מומלץ מאד להיעזר במומחים. אלה, מכירים היטב את האפשרויות הקיימות ויודעים להתאים אותן לכל הצרכים. הם יכולים להמליץ, תוך התייחסות לדגם הרכב מה עשוי להתאים יותר ומה פחות וגם על מה אסור לוותר. השפע עלול לבלבל ולהקשות לעיתים על הבחירה, אולם סיוע של המומחים שלנו בהחלט יעזור בהתמודדות עם המשימה הלא קלה ויאפשר לכם ליהנות מרכב שישרת אתכם נאמנה תקופה ארוכה.

רוצים לשלב ברכב השטח שלכם מגוון של תוספות? איכות, עמידות וגם אסתטיקה הם פרמטרים שחשובים לכם? פרוג'יפ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. פרוג'יפ מתמחה בייצור ובההתקנת שיפורים המיועדים לרכבי 4X4, המבטיחים את הפתרונות הנדרשים לרכבי השטח השונים. צוות החברה ישמח לסייע לכם ולענות לכל שאלה.

לסקירת מוצרי החברה, לחצו כאן ולמענה טלפוני, התקשרו ל – 04-8492233